Ferie już się skończyły, więc nasze spotkania znów mają miejsce w piątki o godz. 18:30 w salce parafialnej. Warto jednak wrócić na chwilę do ferii… Jak zwykle wolny czas upływa niesamowicie szybko. Dlatego uważam, że zawsze trzeba jak najlepiej go wykorzystać.W drugim tygodniu ferii – my – czyli oaza młodzieżowa działająca przy parafii Miłosierdzia Bożego w Piotrkowie postanowiliśmy zorganizować coś, co zainteresowałoby wielbicieli zimy i  tych, którzy chcą odkrywać wielkość Stwórcy w pięknie natury.

{jcomments on}

W poniedziałek - 18 lutego - spotkaliśmy się o godzinie 7.00 na Mszy św., podczas której modliliśmy się o jak najlepsze wykorzystanie czasu ferii w Białym Dunajcu. Po Mszy św. szybko spakowaliśmy swoje rzeczy do busa i ruszyliśmy w drogę. Zatrzymaliśmy się na chwilę na Jasnej Górze, by oddać pokłon Matce Bożej i prosić, by miała nas w swojej opiece podczas wyjazdu. Po kilku godzinach dotarliśmy do celu naszej podróży. Gospodarze przywitali nas z wielką radością i otwartością. Dziewczyny miały dwuosobowy pokój, a chłopcy mieszkali w pokojach czteroosobowych.  Niektórym z nich przypadł zaszczyt zamieszkać obok ks. Pawła :) Po rozpakowaniu się i krótkim odpoczynku zjedliśmy kolację i poszliśmy spać. I TAK MINĄŁ DZIEŃ PIERWSZY…

Następnego dnia po pysznym śniadaniu rozpoczęliśmy zwiedzanie Białego Dunajca i okolic. Podziwialiśmy m.in. Kościół p.w. św. Marii Magdaleny, do którego uczęszczaliśmy codziennie na Mszę św. Popołudniu udaliśmy się na stok narciarski, gdzie ks. Paweł uczył nas zjeżdżać na nartach. Oczywiście nie obyło się bez wywrotek, ale po kilku zjazdach czuliśmy się tak,  jakbyśmy na nartach jeździli już od lat J. Po powrocie do domu ogrzaliśmy się ciepłą herbatą i przysmakami. Codziennie po kolacji odbywały się spotkania przeplatane grami i zabawami. Nie zapominaliśmy również o tym, co najważniejsze w ciągu dnia - o modlitwie. I TAK MINĄŁ DZIEŃ DRUGI…

Dzień trzeci rozpoczęliśmy od wizyty na stoku narciarskim. Przed południem udaliśmy się do Doliny Kościelskiej, aby przespacerować się do schroniska na Ornak. Podczas drogi cieszyliśmy się pięknymi widokami gór okrytych białym puchem.  Nie zabrakło niespodzianek - spotkaliśmy wielu znajomych, którzy również przebyli pół Polski, by cieszyć się czasem wolnym. Mieliśmy też turniej w trambambule, który cieszył się wielkim zainteresowaniem i wzbudzał w uczestnikach wiele emocji. Wieczorem wybraliśmy się do Murzasichle gdzie integrowaliśmy się z młodzieżą z Gałkówka i wspólnie oglądaliśmy rozgrywki piłki nożnej. I   TAK MINĄŁ DZIEŃ TRZECI…

Czwartego dnia pojechaliśmy do Zakopanego, gdzie zwiedzaliśmy skocznię narciarską, spacerowaliśmy po Krupówkach, podziwialiśmy Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, Sanktuarium Cudownego Medalika na Olczy, Kościół M.B. Częstochowskiej i Stary Cmentarz na Pęksowym Brzyzku, gdzie pochowane są osoby mające wielki wpływ na rozwój kultury m.in. Jan Długosz, Kornel Makuszyński, Kazimierz Przerwa-Tetmajer i wiele innych wybitnych postaci. Po obiedzie udaliśmy się do Szaflar na baseny termalne. Wieczorem uczestniczyliśmy we Mszy św. dziękując Panu Bogu za dar wspólnego wyjazdu. I TAK MINĄŁ DZIEŃ CZWARTY…

W piątek po śniadaniu odbywało się sprzątanie i pakowanie plecaków. Wyjeżdżaliśmy z uczuciem radości z udanego wyjazdu i czasu odpoczynku, ale jednocześnie i smutku, że ten czas już się skończył. w Piotrkowie przed naszym Kościołem czekali na nas późnym wieczorem rodzice, którzy witali nas z radością. I       TAK MINĄŁ DZIEŃ PIĄTY…

Szkoda, że ten wyjazd tak krótko trwał. Na szczęście pozostały piękne wspomnienia i zdjęcia

Zimowy wyjazd oazy z Piotrkowa

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} --> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} --> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} --> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} --> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} --> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} -->